ࡱ>  @bjbjVV"r<r<lU>>>>>>>Rv.v.v.v.<.Rm2B/B/B/B/B/000hjjjjjjRj>00000j>>B/B/'<<<0>B/>B/h<0h<<`>>B/6/ P#v.30 \\ =0mdh;RR>>>>>00<00000jjRR$-v.w<RRv. PRZEDMIOTOWE ZASADY OCENIANIA DLA KLASY IV-V-VI-VII-VIII WRAZ Z WYMAGANIAMI . 1) OCENA CELUJCA Ocen celujc na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 5kryteriw): jest zawsze przygotowany do zaj wychowania fizycznego, m.in. posiada odpowiedni strj sportowy nie wiczy na lekcjach tylko z bardzo wa|nych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych. charakteryzuje si wysokim poziomem kultury osobistej, u|ywa wBa[ciwych sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, bardzo chtnie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, reprezentuje szkoB w zawodach sportowych na poziomie powiatu, rejonu, wojewdztwa lub w zawodach oglnopolskich, systematycznie bierze udziaB w zajciach sportowo-rekreacyjnych, uprawia dyscypliny lub konkurencje sportowe w innych klubach lub sekcjach sportowych, podejmuje dowolne formy aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 4 kryteriw): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 90% zaj, w sposb ponad bardzo dobry wykonuje wszystkie wiczenia w czasie lekcji, wzorowo peBni funkcj lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, pokazuje i demonstruje wikszo[ umiejtno[ci ruchowych, prowadzi rozgrzewk lub wiczenia ksztaBtujce bardzo poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, umie samodzielnie przygotowa miejsce wiczeD, w sposb bezwzgldny stosuje zasady bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, poczuwa si do wspBodpowiedzialno[ci za stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 4 kryteriw): zalicza wszystkie testy i prby sprawno[ciowe ujte w programie nauczania, samodzielnie zabiega o popraw lub uzupeBnienie prby sprawno[ciowej, w ktrej nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych, uzyskuje bardzo znaczny postp w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, oblicza wskaznik BMI, podejmuje indywidualny program treningowy w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 4 kryteriw): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych bez jakichkolwiek bBdw technicznych lub taktycznych, wiczenia wykonuje zgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, wykonanie zadania ruchowego przez ucznia mo|e by zawsze przykBadem i wzorem do na[ladowania dla innych wiczcych, potrafi wykona wiczenie o znacznym stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe nie tylko efektownie, ale i efektywnie, np. trafia do bramki, rzuca celnie do kosza, stosuje opanowane umiejtno[ci ruchowe w czasie zawodw i rozgrywek sportowych, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia w sposb znaczcy wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w za wodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 2 kryteria): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen bardzo dobr lub celujc, stosuje wszystkie przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada rozlegB wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si du|ym zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w kraju i za granic. 2) OCENA BARDZO DOBRA Ocen bardzo dobr na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 4 kryteria): jest przygotowany do zaj wychowania fizycznego, m.in. posiada odpowiedni strj sportowy, ale sporadycznie nie bierze udziaBu w lekcjach z r|nych powodw, nie wiczy na lekcjach tylko z bardzo wa|nych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si wBa[ciwym poziomem kultury osobistej, u|ywa odpowiednich sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, chtnie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, reprezentuje szkoB w zawodach sportowych na poziomie miejskim lub gminnym, niesystematycznie bierze udziaB w zajciach sportowo-rekreacyjnych, niekiedy podejmuje indywidualne formy aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 4 kryteria): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 80 90% zaj, w sposb bardzo dobry wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, bardzo dobrze peBni funkcj lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, pokazuje i demonstruje niektre umiejtno[ci ruchowe, prowadzi rozgrzewk lub wiczenia ksztaBtujce poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, umie z pomoc nauczyciela lub wspBwiczcych przygotowa miejsce wiczeD, stosuje zasady bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, stara si dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 4 kryteria): zalicza prawie wszystkie testy i prby sprawno[ciowe ujte w programie nauczania, poprawia lub uzupeBnia prby sprawno[ciowe, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych za namow nauczyciela, uzyskuje znaczny postp w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, oblicza wskaznik BMI, czasami podejmuje indywidualny program treningowy w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 3 kryteria): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z niewielkimi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wiczenia wykonuje zgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, potrafi wykonywa wiczenia o du|ym stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe efektownie, ale nie zawsze efektywnie, np. sporadycznie trafia do bramki czy rzuca celnie do kosza, stosuje opanowane umiejtno[ci ruchowe w czasie gry wBa[ciwej, w trakcie zaj, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 2 kryteria): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen bardzo dobr lub dobr, stosuje prawie wszystkie przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada bardzo dobr wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si bardzo dobrym zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w kraju i za granic. 3) OCENA DOBRA Ocen dobr na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 3 kryteria): jest przygotowany do zaj wychowania fizycznego, m.in. posiada odpowiedni strj sportowy; ale zdarza mu si nie bra udziaBu w lekcjach z r|nych powodw, nie wiczy na lekcjach tylko z wa|nych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si wBa[ciwym poziomem kultury osobistej, nie zawsze u|ywa odpowiednich sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, sporadycznie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, bierze udziaB w klasowych i szkolnych zawodach sportowych, nie uczszcza na zajcia sportowo-rekreacyjne, raczej nie podejmuje indywidualnych form aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 3 kryteria): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 85 89% zaj, w sposb dobry wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, dobrze peBni funkcj lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, nie potrafi pokazywa i demonstrowa umiejtno[ci ruchowych, prowadzi rozgrzewk lub wiczenia ksztaBtujce w miar poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, ale czsto to przygotowanie wymaga dodatkowych uwag i zaleceD nauczyciela, urnie z pomoc nauczyciela lub wspBwiczcych przygotowa miejsce wiczeD, nie zawsze stosuje zasady bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy, ale aktywno[ ta wymaga dodatkowej interwencji wychowawczej prowadzcego zajcia; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 3 kryteria): zalicza wikszo[ testw i prb sprawno[ciowych ujtych w programie nauczania, wykonuje okre[lone prby sprawno[ci fizycznej na ocen dobr, poprawia lub uzupeBnia prby sprawno[ciowe, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych za wyrazn namow nauczyciela, uzyskuje niewielki postp w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, oblicza wskaznik BMI, raczej nie podejmuje indywidualnego programu treningowego w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 3 kryteria): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z niewielkimi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wykonuje wiczenia nie zawsze zgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, potrafi wykonywa wiczenia o przecitnym stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe efektownie, ale zawsze maBo efektywnie, np. nie trafia do bramki czy nie rzuca celnie do kosza, nie potrafi zastosowa opanowanych umiejtno[ci ruchowych w czasie gry wBa[ciwej lub szkolnej, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia nie wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen dobr, stosuje przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada dobr wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si dobrym zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w kraju i za granic. 4) OCENA DOSTATECZNA Ocen dostateczn na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: ,   46JdfNP@bd4ŽwwwwwhhEXCJaJh{CJaJhCWCJaJhCJaJh)UCJaJh'.%CJaJhO+CJaJhh6 CJaJhCJaJhh6 5CJaJh5CJaJhh6 5CJ aJ h|#5CJ aJ hT5CJ aJ h6 h4G+    , df $ & Fa$gd $ & Fa$gd)U$a$gdO+$a$gd$a$gd6 $a$gdgd6 frl@d(^ "|tv$a$gd{ $ & Fa$gd{gdEX $ & F+a$gd{ $ & F*a$gd{ $ & F)a$gd{ $ & F(a$gd{4t&(\^ztvz|R T !!!!!!$"<">"##j$l$"%$%P%R%&&&&''(())B*D*(+*+J,L,,,---hCJaJhO+CJaJhhEX5CJaJh/5CJaJhCWCJaJh{CJaJh'.%CJaJh/CJaJh)UCJaJhhEXCJaJh/kCJaJ?v !!<">"""##l$"%$%P%R%&&& & Fgd/gd/ & Fgd/ & FgdEX & Fgd/gdEX&&'()D**++L,,,--..2//f0*111\223 $ & Fa$gdO+$a$gdO+ $ & Fa$gdO+gdEX $ & Fa$gdO+h^hgdO+-..//f0*1.111223|33344B5D50727777788;;;;;;;;@<B<<<<<>=@=>>@@B@`@b@AAAAABBCDC\C^CrDDDEGҹҥҥhRCJaJhh-5CJaJhb5CJaJhbCJaJhO+CJaJhh-CJaJhCJaJhhEXCJaJhCWCJaJh=:CJaJA3333\45<666778889::4;;<<>=@==>z? $ & F a$gdO+ $ & F a$gdO+ $ & F a$gdO+ $ & F a$gdO+gd-z?@@B@`@b@AAAABCDvDDfETFF(GGG|H~HH & FgdO+ & Fgd{gd{^gd{ & F gd{^gdO+gd- $ & F a$gdO+GGGGNHPH|H~HMMOO4OtOOOOOQQQSS,T.ThTTTTVVXXY YYYZZZZt\\\\\\]]xxxyyzz}}}~~~68dݾhhpCJaJhFeCJaJhpCJaJUhh-5CJaJhR5CJaJhO+CJaJhRCJaJhCJaJhh-CJaJhbCJaJ@HrIIrJHKL:MMOOOONPPRRSBS,T.TTTvUtVVW $ & Fa$gdO+ $ & Fa$gdO+gd- & FgdO+WXYYZZZ|[[t\\\\\\]]xxyxzz,|}} $ & Fa$gdO+gdO+ & FgdO+gd-$a$gdO+ $ & Fa$gdO+a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 2 kryteria): jest przygotowany do zaj wychowania fizycznego, min. posiada odpowiedni strj sportowy, ale czsto mu si zdarza nie bra udziaBu w lekcjach z r|nych powodw, nie wiczy na lekcjach z bBahych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si przecitnym poziomem kultury osobistej, czsto u|ywa nieodpowiednich sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, nie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, nie bierze udziaBu w klasowych i szkolnych zawodach sportowych, nie uczszcza na zajcia sportowo-rekreacyjne nigdy nie podejmuje indywidualnych form aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 2 kryteria): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 80 84% zaj, w sposb dostateczny wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, nie peBni funkcji lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, nie potrafi pokazywa i demonstrowa umiejtno[ci ruchowych, nie potrafi przeprowadzi rozgrzewki lub wiczeD ksztaBtujcych poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, nie potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, urnie z pomoc nauczyciela lub wspBwiczcych przygotowa miejsce wiczeD, czsto nie stosuje zasad bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy, ale aktywno[ ta wymaga zawsze dodatkowej interwencji wychowawczej prowadzcego zajcia. c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 2kryteria): zalicza tylko niektre testy i prby sprawno[ciowe ujte w programie nauczania, wykonuje okre[lone prby sprawno[ci fizycznej na ocen dostateczn, nie poprawia lub nie uzupeBnia prb sprawno[ciowych, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych, nie dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, nie oblicza wskaznika BMI, nie uzyskuje |adnego postpu w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, nigdy nie podejmuje indywidualnego programu treningowego w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 2 kryteria): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z du|ymi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wykonuje wiczenia prawie zawsze niezgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, potrafi wykonywa wiczenia o niskim stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe maBo efektownie i zawsze maBo efektywnie, np. nie trafia do bramki, nie rzuca celnie do kosza, nie potrafi zastosowa opanowanych umiejtno[ci ruchowych w czasie gry wBa[ciwej lub szkolnej, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia nie wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen dostateczn, stosuje niektre przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada dostateczn wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego wykazuje si przecitnym zakresem wiedzy nT. bie|cych wydarzeD sportowych w [rodowisku lokalnym i kraju. 5) OCENA DOPUSZCZAJCA Ocen dopuszczajc na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 1kryterium): bardzo czsto jest nieprzygotowany do lekcji) zapomina stroju, czsto nie wiczy na lekcjach z bBahych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si niskim poziomem kultury osobistej, bardzo czsto u|ywa nieodpowiednich sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, nie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, nie bierze udziaBu w klasowych i szkolnych zawodach sportowych, nie uczszcza na zajcia sportowo rekreacyjne, nigdy nie podejmuje indywidualnych form aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 1 kryterium): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 70 75% zaj, w sposb nieudolny wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, nie peBni funkcji lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, nie potrafi pokazywa i demonstrowa umiejtno[ci ruchowych, nie potrafi przeprowadzi rozgrzewki lub wiczeD ksztaBtujcych poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, nie potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, umie z pomoc nauczyciela lub wspBwiczcych przygotowa miejsce wiczeD, bardzo czsto nie stosuje zasad bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, a zachowanie ucznia na lekcji mo|e zagra|a zdrowiu i |yciu wspBwiczcych, nie dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza tylko pojedyncze testy i prby sprawno[ciowe ujte w programie nauczania, nie poprawia lub nie uzupeBnia prb sprawno[ciowych, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych, nie uzyskuje |adnego postpu w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, nie dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, nie oblicza wskaznika BMI, nigdy nie podejmuje indywidualnego programu treningowego w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z ra|cymi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wykonuje wiczenia zawsze niezgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, potrafi wykonywa wiczenia o bardzo niskim stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe maBo efektownie i zawsze maBo efektywnie np. nie trafia do bramki czy nie rzuca celnie do kosza, nie potrafi zastosowa opanowanych umiejtno[ci ruchowych w czasie gry wBa[ciwej lub szkolnej, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia nie wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen dopuszczajc, stosuje niektre przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada niewielk wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si niskim zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w [rodowisku lokalnym i kraju. 6) OCENA NIEDOSTATECZNA Ocen niedostateczn na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych: prawie zawsze jest nieprzygotowany do lekcji, zapomina stroju, bardzo czsto nie wiczy na lekcjach z bBahych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si bardzo niskim poziomem kultury osobistej, zachowuje si wulgarnie w stosunku do nauczyciela oraz innych pracownikw szkoBy, nie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, nie bierze udziaBu w klasowych i szkolnych zawodach sportowych, nie uczszcza na zajcia sportowo-rekreacyjne, nigdy nie podejmuje indywidualnych form aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj: w trakcie miesica aktywnie wiczy poni|ej 60% obowizkowych zaj, w sposb bardzo nieudolny wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, nie peBni funkcji lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, nie potrafi pokazywa i demonstrowa umiejtno[ci ruchowych, nie potrafi przeprowadzi rozgrzewki lub wiczeD ksztaBtujcych poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, nie potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, nigdy nie przygotowuje miejsca wiczeD, nigdy nie stosuje zasad bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, a zachowanie ucznia na lekcji zawsze zagra|a zdrowiu, a nawet |yciu wspBwiczcych, nie dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy, a nawet czsto je niszczy i dewastuje; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego: nie zalicza wikszo[ci testw i prb sprawno[ciowych ujtych w programie nauczania, nie poprawia lub nie uzupeBnia prb sprawno[ciowych, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych, nie uzyskuje |adnego postpu w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, nigdy nie podejmuje indywidualnego programu treningowego w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej: zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z bardzo ra|cymi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wykonuje wiczenia zawsze niezgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych. nie potrafi wykonywa wiczeD nawet o bardzo niskim stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe maBo efektownie i zawsze maBo efektywnie, np. nie trafia do bramki, nie rzuca celnie do kosza, nie potrafi zastosowa opanowanych umiejtno[ci ruchowych w czasie gry wBa[ciwej lub szkolnej, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia nie wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci: zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen niedostateczn, stosuje niektre przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada niedostateczn wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si niedostatecznym zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w [rodowisku lokalnym i kraju. Postanowienia koDcowe 1. Zwolnienia lekarskie nie powoduj obni|enia oceny za nieodpowiedni postaw ucznia, kompetencje spoBeczne oraz systematyczny udziaB w lekcjach. 2. Wszystkie oceny czstkowe podlegaj poprawie w terminie uzgodnionym z nauczycielem. 3. UczeD ma prawo wykonania danego wiczenia stosownie do swoich mo|liwo[ci, np. obni|ona wysoko[ przyrzdu. 4. Po dBu|szej absencji chorobowej lub innej zwizanej, np. z sytuacj rodzinn, uczeD nie ma obowizku zaliczenia programu, ktry byB realizowany w tym okresie. 5. Sytuacja wymieniona w punkcie 4 nie powoduje obni|enia oceny. OpracowaB: PrzemysBaw Wrbel }}~~6882\^`&:Ј $ & Fa$gd@ $ & Fa$gdO+gdpgd- $ & Fa$gdO+dZ\^`tv "TVHJ‘ڑdf8:<Bp<>̔Δƕޕln>ͮծծծծծծծծ~hh-5CJaJh=5CJaJhhJMCJaJh-CJaJhJMCJaJhh-CJaJhp5CJaJhh=CJaJhpCJaJh=CJaJhFeCJaJhO+CJaJhhpCJaJhCWCJaJ1tv0"TV̐ڑf:<>@Bpr<> $ & Fa$gd@ $ & Fa$gd@gd- $ & Fa$gd@>̔ΔLƕʗ><JLRĞ $ & Fa$gd@ $ & Fa$gd@ $ & Fa$gd@$a$gd@ $ & Fa$gd@gd->T(JLҚԚ0pRhĞȞ8LpprbZ~Ƨ<J\r26PRV24hh-5CJaJh}"5CJaJh}"CJaJhCWCJaJhCJaJhh-CJaJhJMCJaJIĞ8nؠpṛ~LHƨx $ & Fa$gd@ $ & Fa$gd@gd-$a$gd@ $ & Fa$gd@f\26PRа & F!gd@$a$gd@ & F gd@gd@ & Fgd@gd-z NȻʻ&(м $ & F$a$gd@ $ & F#a$gd@gd- & F"gd@Ȼ&( Lr&(VX~.02RTVXhhceZCJaJhceZCJaJhEXCJaJh!dCJaJhCJaJhh-CJaJh@CJaJ1"|r4&(VX~.0 $ & F'a$gd@$a$gd@ $ & F&a$gd@ $ & F%a$gd@gd- RT$a$gd@ 1h. A!"#$%D@D NormalnyCJ_HaJmHsHtHJAJ Domy[lna czcionka akapituPiP  Standardowy4 l4a ,k, Bez listy lUQRde oVW9}  vw   > U c L B y   g h 6 UVS"&rs O3.n.J` rnou !01s;}*e> ? ~ 9!!Q"""####'$e$%_%%%&&Q&R&&:'x''Q((( ) )@))):*f*g*h*}*~***)+*++,Z,,f---".#.}.~...>/{//V0001111112u22/3J3344W4X44B5z55R666 7 7H778888888899H9I9999"::;@;;;;<<c<d<<<"=_== >D>~>>N?????>@@&AVAqAAA!B"BBCECCDDDDDEEEE'F]F^F_F`FaFbFcF{F}FFF G GJGGG$HBHHHImInIIII2JrJJ#KKKSLLLLLJMM2NNNNN.OOOkPPRQSQbQcQQR2R|RRRR SSSSSShTiT U UMUNUOUnU00000000000 0  0  0  0 0  0 00000( 0( 0) 0) 0) 0) 0* 0* 08+ 0000 0 0 000 0 0  0 0 00  0  0 0 0 0 00000 00 00 0x 0x0x0x0x0x000x 0 0x 0x 0 0x 0x 0x 0x0x0x0x 0 0 0 0 0 0 00x 0x 0x0x0x0x0 0x 0x 0x 0 0x 0x0x00x 0 0x 0x 0x 0x 00x0x0 0 0 0 00x0x0x0x0x0x0 0 0x 0x 0x0x0x 0x 0 0x 0x0x0x0x 0x 0 0  0 0 0 0X 0H 0 0x0x0x 0x 0x 0x 0 0x 0x 0x000 0 0 0  0x 0  0x0 00 0  0x 0 00x0(0x0x0x0x0x00 0x 0x 0 0x 0x 0 0x 0x00x0x 0 0x 0x 0 0x 0x 0x 0x 0000x0x0x 0x 0x 0x 0 0x 0x 0x00x0x 0x 0x 0x 0 0x 0x0x0x0 0 0  0  0 080x0x0x0x0x00x0x0x 0 0x0x 0  0x 0 0  0 0  0 0 0x00 0 0` 0P 0P 0 0 0 0h0X 0X 080x0x0x 0x 0x 0x 0 0x 0x0x0x0x 0  0x 0  0x 0  0x000x 0x 0 0 0 0 0 0@0x0x0x0x0x0x00x0x0x0x! 0x! 0x! 0x! 0x0x" 0" 0 " 0 " 0 0 0x0@# 0x# 0# 0`# 0P# 0P# 0# 0# 0x# 0x0H0x0x$ 0x$ 0x$ 0x$ 0x00x0x% 0x% 0% 0x% 0x% 0x% 0x0x00x& 0x& 00x' 0x' 000x0x0x00P0x0x0x0x0x0x00x0x04-Gd>/369hkofv&3z?HW}>Ğ 024578:;gijlmnpq18@0(  B S  ?nUCPor WX9@} ' wx   > E U ^ c l L S B I  & h o 6>VZSa")&.st  OU3:.3x.6&JQ`g r{%opu|sv@Q*0eh? @ ~  9!A!!!Q"V"""""####'$/$e$m$% %_%g%%%%%&&R&Y&&&:'A'x''''Q(X((( ))@)G))))*E*O****+.+++,,,Z,`,,,f-i-----#.$.~...../>/A/{/~///V0[0000011111292u2x223/323J3M33344X4_444B5I5z5555R6Y66677H7O7778899I9O9999999":(::: ;;@;C;;;;;;;< <d<e<<<<<"=%=_=b===>!>D>H>>>?4?N?Q?????>@A@@@&A)AVAYAqAvAAA"B)BBBC CECMCCCD%DDDDDEEEEEEEE3F=FFF GGJGPGGGGG.H9HBHEHHHHHI$InIoIIIII2J5JrJuJJJ#K&KKKKKSLVLLLLLJMMMMM2N7NNNNN.O6OOOOOkPnPPPSQTQcQjQQQ&R0R2R9R|RRRRnU> U  J`%%/3J399>>VAqAEE.HBHNNSQcQ&R2ROUkUnUnU+rYf>{zCd_X%84 /zCJؽZ_ML`N6{~6D;_bQ(_v D7 ^a!Dh %(.0Dpj):(o)jb*6a+dl/ZX 52LC:&"C6qEP:PGDDIƣDW|M8 )\sNhΫSQE/V,[VY%PC[f)wb\'b~^P3a/i'aH'bke+=?Lin6vl/Bn\6q|F[q.ʚAqw h^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh ^`o(hH.h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hH+jb*Aq{zC"C_MrYf\sNCJW|Ma+/Bnke~6l/[VYNa!6vl?LiX%(D7_v 52wb\C[_bPGCSQDpj)qE'bV /o)[qqb~^ %DIa'a++b6 @'.%a*O+-=:=4GJM)UCWEXceZFeYlep/k!dT{|#/}"RnU@ %)*lU@@ @ @@@@@@&@.@8@D@R@Z@xUnknownG:Ax Times New Roman5Symbol3& :Cx Arial?5 :Cx Courier New;Wingdings"1X'D:G4 8I+4 8I+!4AUAU2QKX ?6 L SZCZEGAOWE KRYTERIA OCENY SEMESTRALNEJ LUB ROCZNEJ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGOPRZEMEKW-F+                           ! " # $ % & ' ( ) * Oh+'0 $4 @L h t P SZCZEGӣOWE KRYTERIA OCENY SEMESTRALNEJ LUB ROCZNEJ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGOPRZEMEKNormalW-F22Microsoft Word 10.0@r[!@ b@0}4 8I՜.+,0< hp   WRBEL.COM.+AU M SZCZEGӣOWE KRYTERIA OCENY SEMESTRALNEJ LUB ROCZNEJ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrtuvwxyz{|}~Root Entry FF.1TablesWordDocument"SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObjj  FDokument Microsoft Word MSWordDocWord.Document.89qࡱ>  @bjbjVV"r<r<lU>>>>>>>Rv.v.v.v.<.Rm2B/B/B/B/B/000hjjjjjjRj>00000j>>B/B/'<<<0>B/>B/h<0h<<`>>B/6/ P#v.30 \\ =0mdh;RR>>>>>00<00000jjRR$-v.w<RRv. PRZEDMIOTOWE ZASADY OCENIANIA DLA KLASY IV-V-VI-VII-VIII WRAZ Z WYMAGANIAMI . 1) OCENA CELUJCA Ocen celujc na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 5kryteriw): jest zawsze przygotowany do zaj wychowania fizycznego, m.in. posiada odpowiedni strj sportowy nie wiczy na lekcjach tylko z bardzo wa|nych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych. charakteryzuje si wysokim poziomem kultury osobistej, u|ywa wBa[ciwych sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, bardzo chtnie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, reprezentuje szkoB w zawodach sportowych na poziomie powiatu, rejonu, wojewdztwa lub w zawodach oglnopolskich, systematycznie bierze udziaB w zajciach sportowo-rekreacyjnych, uprawia dyscypliny lub konkurencje sportowe w innych klubach lub sekcjach sportowych, podejmuje dowolne formy aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 4 kryteriw): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 90% zaj, w sposb ponad bardzo dobry wykonuje wszystkie wiczenia w czasie lekcji, wzorowo peBni funkcj lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, pokazuje i demonstruje wikszo[ umiejtno[ci ruchowych, prowadzi rozgrzewk lub wiczenia ksztaBtujce bardzo poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, umie samodzielnie przygotowa miejsce wiczeD, w sposb bezwzgldny stosuje zasady bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, poczuwa si do wspBodpowiedzialno[ci za stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 4 kryteriw): zalicza wszystkie testy i prby sprawno[ciowe ujte w programie nauczania, samodzielnie zabiega o popraw lub uzupeBnienie prby sprawno[ciowej, w ktrej nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych, uzyskuje bardzo znaczny postp w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, oblicza wskaznik BMI, podejmuje indywidualny program treningowy w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 4 kryteriw): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych bez jakichkolwiek bBdw technicznych lub taktycznych, wiczenia wykonuje zgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, wykonanie zadania ruchowego przez ucznia mo|e by zawsze przykBadem i wzorem do na[ladowania dla innych wiczcych, potrafi wykona wiczenie o znacznym stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe nie tylko efektownie, ale i efektywnie, np. trafia do bramki, rzuca celnie do kosza, stosuje opanowane umiejtno[ci ruchowe w czasie zawodw i rozgrywek sportowych, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia w sposb znaczcy wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w za wodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 2 kryteria): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen bardzo dobr lub celujc, stosuje wszystkie przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada rozlegB wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si du|ym zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w kraju i za granic. 2) OCENA BARDZO DOBRA Ocen bardzo dobr na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 4 kryteria): jest przygotowany do zaj wychowania fizycznego, m.in. posiada odpowiedni strj sportowy, ale sporadycznie nie bierze udziaBu w lekcjach z r|nych powodw, nie wiczy na lekcjach tylko z bardzo wa|nych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si wBa[ciwym poziomem kultury osobistej, u|ywa odpowiednich sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, chtnie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, reprezentuje szkoB w zawodach sportowych na poziomie miejskim lub gminnym, niesystematycznie bierze udziaB w zajciach sportowo-rekreacyjnych, niekiedy podejmuje indywidualne formy aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 4 kryteria): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 80 90% zaj, w sposb bardzo dobry wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, bardzo dobrze peBni funkcj lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, pokazuje i demonstruje niektre umiejtno[ci ruchowe, prowadzi rozgrzewk lub wiczenia ksztaBtujce poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, umie z pomoc nauczyciela lub wspBwiczcych przygotowa miejsce wiczeD, stosuje zasady bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, stara si dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 4 kryteria): zalicza prawie wszystkie testy i prby sprawno[ciowe ujte w programie nauczania, poprawia lub uzupeBnia prby sprawno[ciowe, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych za namow nauczyciela, uzyskuje znaczny postp w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, oblicza wskaznik BMI, czasami podejmuje indywidualny program treningowy w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 3 kryteria): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z niewielkimi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wiczenia wykonuje zgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, potrafi wykonywa wiczenia o du|ym stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe efektownie, ale nie zawsze efektywnie, np. sporadycznie trafia do bramki czy rzuca celnie do kosza, stosuje opanowane umiejtno[ci ruchowe w czasie gry wBa[ciwej, w trakcie zaj, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 2 kryteria): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen bardzo dobr lub dobr, stosuje prawie wszystkie przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada bardzo dobr wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si bardzo dobrym zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w kraju i za granic. 3) OCENA DOBRA Ocen dobr na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 3 kryteria): jest przygotowany do zaj wychowania fizycznego, m.in. posiada odpowiedni strj sportowy; ale zdarza mu si nie bra udziaBu w lekcjach z r|nych powodw, nie wiczy na lekcjach tylko z wa|nych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si wBa[ciwym poziomem kultury osobistej, nie zawsze u|ywa odpowiednich sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, sporadycznie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, bierze udziaB w klasowych i szkolnych zawodach sportowych, nie uczszcza na zajcia sportowo-rekreacyjne, raczej nie podejmuje indywidualnych form aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 3 kryteria): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 85 89% zaj, w sposb dobry wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, dobrze peBni funkcj lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, nie potrafi pokazywa i demonstrowa umiejtno[ci ruchowych, prowadzi rozgrzewk lub wiczenia ksztaBtujce w miar poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, ale czsto to przygotowanie wymaga dodatkowych uwag i zaleceD nauczyciela, urnie z pomoc nauczyciela lub wspBwiczcych przygotowa miejsce wiczeD, nie zawsze stosuje zasady bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy, ale aktywno[ ta wymaga dodatkowej interwencji wychowawczej prowadzcego zajcia; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 3 kryteria): zalicza wikszo[ testw i prb sprawno[ciowych ujtych w programie nauczania, wykonuje okre[lone prby sprawno[ci fizycznej na ocen dobr, poprawia lub uzupeBnia prby sprawno[ciowe, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych za wyrazn namow nauczyciela, uzyskuje niewielki postp w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, oblicza wskaznik BMI, raczej nie podejmuje indywidualnego programu treningowego w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 3 kryteria): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z niewielkimi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wykonuje wiczenia nie zawsze zgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, potrafi wykonywa wiczenia o przecitnym stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe efektownie, ale zawsze maBo efektywnie, np. nie trafia do bramki czy nie rzuca celnie do kosza, nie potrafi zastosowa opanowanych umiejtno[ci ruchowych w czasie gry wBa[ciwej lub szkolnej, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia nie wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen dobr, stosuje przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada dobr wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si dobrym zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w kraju i za granic. 4) OCENA DOSTATECZNA Ocen dostateczn na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: ,   46JdfNP@bd4ŽwwwwwhhEXCJaJh{CJaJhCWCJaJhCJaJh)UCJaJh'.%CJaJhO+CJaJhh6 CJaJhCJaJhh6 5CJaJh5CJaJhh6 5CJ aJ h|#5CJ aJ hT5CJ aJ h6 h4G+    , df $ & Fa$gd $ & Fa$gd)U$a$gdO+$a$gd$a$gd6 $a$gdgd6 frl@d(^ "|tv$a$gd{ $ & Fa$gd{gdEX $ & F+a$gd{ $ & F*a$gd{ $ & F)a$gd{ $ & F(a$gd{4t&(\^ztvz|R T !!!!!!$"<">"##j$l$"%$%P%R%&&&&''(())B*D*(+*+J,L,,,---hCJaJhO+CJaJhhEX5CJaJh/5CJaJhCWCJaJh{CJaJh'.%CJaJh/CJaJh)UCJaJhhEXCJaJh/kCJaJ?v !!<">"""##l$"%$%P%R%&&& & Fgd/gd/ & Fgd/ & FgdEX & Fgd/gdEX&&'()D**++L,,,--..2//f0*111\223 $ & Fa$gdO+$a$gdO+ $ & Fa$gdO+gdEX $ & Fa$gdO+h^hgdO+-..//f0*1.111223|33344B5D50727777788;;;;;;;;@<B<<<<<>=@=>>@@B@`@b@AAAAABBCDC\C^CrDDDEGҹҥҥhRCJaJhh-5CJaJhb5CJaJhbCJaJhO+CJaJhh-CJaJhCJaJhhEXCJaJhCWCJaJh=:CJaJA3333\45<666778889::4;;<<>=@==>z? $ & F a$gdO+ $ & F a$gdO+ $ & F a$gdO+ $ & F a$gdO+gd-z?@@B@`@b@AAAABCDvDDfETFF(GGG|H~HH & FgdO+ & Fgd{gd{^gd{ & F gd{^gdO+gd- $ & F a$gdO+GGGGNHPH|H~HMMOO4OtOOOOOQQQSS,T.ThTTTTVVXXY YYYZZZZt\\\\\\]]xxxyyzz}}}~~~68dݾhhpCJaJhFeCJaJhpCJaJUhh-5CJaJhR5CJaJhO+CJaJhRCJaJhCJaJhh-CJaJhbCJaJ@HrIIrJHKL:MMOOOONPPRRSBS,T.TTTvUtVVW $ & Fa$gdO+ $ & Fa$gdO+gd- & FgdO+WXYYZZZ|[[t\\\\\\]]xxyxzz,|}} $ & Fa$gdO+gdO+ & FgdO+gd-$a$gdO+ $ & Fa$gdO+a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 2 kryteria): jest przygotowany do zaj wychowania fizycznego, min. posiada odpowiedni strj sportowy, ale czsto mu si zdarza nie bra udziaBu w lekcjach z r|nych powodw, nie wiczy na lekcjach z bBahych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si przecitnym poziomem kultury osobistej, czsto u|ywa nieodpowiednich sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, nie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, nie bierze udziaBu w klasowych i szkolnych zawodach sportowych, nie uczszcza na zajcia sportowo-rekreacyjne nigdy nie podejmuje indywidualnych form aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 2 kryteria): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 80 84% zaj, w sposb dostateczny wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, nie peBni funkcji lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, nie potrafi pokazywa i demonstrowa umiejtno[ci ruchowych, nie potrafi przeprowadzi rozgrzewki lub wiczeD ksztaBtujcych poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, nie potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, urnie z pomoc nauczyciela lub wspBwiczcych przygotowa miejsce wiczeD, czsto nie stosuje zasad bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy, ale aktywno[ ta wymaga zawsze dodatkowej interwencji wychowawczej prowadzcego zajcia. c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 2kryteria): zalicza tylko niektre testy i prby sprawno[ciowe ujte w programie nauczania, wykonuje okre[lone prby sprawno[ci fizycznej na ocen dostateczn, nie poprawia lub nie uzupeBnia prb sprawno[ciowych, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych, nie dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, nie oblicza wskaznika BMI, nie uzyskuje |adnego postpu w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, nigdy nie podejmuje indywidualnego programu treningowego w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 2 kryteria): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z du|ymi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wykonuje wiczenia prawie zawsze niezgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, potrafi wykonywa wiczenia o niskim stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe maBo efektownie i zawsze maBo efektywnie, np. nie trafia do bramki, nie rzuca celnie do kosza, nie potrafi zastosowa opanowanych umiejtno[ci ruchowych w czasie gry wBa[ciwej lub szkolnej, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia nie wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen dostateczn, stosuje niektre przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada dostateczn wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego wykazuje si przecitnym zakresem wiedzy nT. bie|cych wydarzeD sportowych w [rodowisku lokalnym i kraju. 5) OCENA DOPUSZCZAJCA Ocen dopuszczajc na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych (speBnia co najmniej 1kryterium): bardzo czsto jest nieprzygotowany do lekcji) zapomina stroju, czsto nie wiczy na lekcjach z bBahych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si niskim poziomem kultury osobistej, bardzo czsto u|ywa nieodpowiednich sformuBowaD w kontaktach interpersonalnych z rwie[nikami w klasie oraz w stosunku do nauczyciela czy innych pracownikw szkoBy, nie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, nie bierze udziaBu w klasowych i szkolnych zawodach sportowych, nie uczszcza na zajcia sportowo rekreacyjne, nigdy nie podejmuje indywidualnych form aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj (speBnia co najmniej 1 kryterium): w trakcie miesica aktywnie wiczy w co najmniej 70 75% zaj, w sposb nieudolny wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, nie peBni funkcji lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, nie potrafi pokazywa i demonstrowa umiejtno[ci ruchowych, nie potrafi przeprowadzi rozgrzewki lub wiczeD ksztaBtujcych poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, nie potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, umie z pomoc nauczyciela lub wspBwiczcych przygotowa miejsce wiczeD, bardzo czsto nie stosuje zasad bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, a zachowanie ucznia na lekcji mo|e zagra|a zdrowiu i |yciu wspBwiczcych, nie dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza tylko pojedyncze testy i prby sprawno[ciowe ujte w programie nauczania, nie poprawia lub nie uzupeBnia prb sprawno[ciowych, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych, nie uzyskuje |adnego postpu w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, nie dokonuje oceny wBasnego rozwoju fizycznego, nie oblicza wskaznika BMI, nigdy nie podejmuje indywidualnego programu treningowego w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z ra|cymi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wykonuje wiczenia zawsze niezgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych, potrafi wykonywa wiczenia o bardzo niskim stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe maBo efektownie i zawsze maBo efektywnie np. nie trafia do bramki czy nie rzuca celnie do kosza, nie potrafi zastosowa opanowanych umiejtno[ci ruchowych w czasie gry wBa[ciwej lub szkolnej, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia nie wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci (speBnia co najmniej 1 kryterium): zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen dopuszczajc, stosuje niektre przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada niewielk wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si niskim zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w [rodowisku lokalnym i kraju. 6) OCENA NIEDOSTATECZNA Ocen niedostateczn na pierwszy semestr lub koniec roku szkolnego otrzymuje uczeD, ktry w zakresie: a) postawy i kompetencji spoBecznych: prawie zawsze jest nieprzygotowany do lekcji, zapomina stroju, bardzo czsto nie wiczy na lekcjach z bBahych powodw zdrowotnych, rodzinnych lub osobistych, charakteryzuje si bardzo niskim poziomem kultury osobistej, zachowuje si wulgarnie w stosunku do nauczyciela oraz innych pracownikw szkoBy, nie wspBpracuje z nauczycielami wychowania fizycznego na rzecz szkolnej lub [rodowiskowej kultury fizycznej, nie bierze udziaBu w klasowych i szkolnych zawodach sportowych, nie uczszcza na zajcia sportowo-rekreacyjne, nigdy nie podejmuje indywidualnych form aktywno[ci fizycznej w czasie wolnym; b) systematycznego udziaBu i aktywno[ci w trakcie zaj: w trakcie miesica aktywnie wiczy poni|ej 60% obowizkowych zaj, w sposb bardzo nieudolny wykonuje wikszo[ wiczeD w czasie lekcji, nie peBni funkcji lidera grupy wiczebnej lub kapitana dru|yny, nie potrafi pokazywa i demonstrowa umiejtno[ci ruchowych, nie potrafi przeprowadzi rozgrzewki lub wiczeD ksztaBtujcych poprawnie pod wzgldem merytorycznym i metodycznym, nie potrafi samodzielnie pod wzgldem psychomotorycznym przygotowa si do wybranego fragmentu zaj, nigdy nie przygotowuje miejsca wiczeD, nigdy nie stosuje zasad bezpiecznej organizacji zaj wychowania fizycznego, a zachowanie ucznia na lekcji zawsze zagra|a zdrowiu, a nawet |yciu wspBwiczcych, nie dba o stan techniczny urzdzeD, przyborw i obiektw sportowych szkoBy, a nawet czsto je niszczy i dewastuje; c) sprawno[ci fizycznej i rozwoju fizycznego: nie zalicza wikszo[ci testw i prb sprawno[ciowych ujtych w programie nauczania, nie poprawia lub nie uzupeBnia prb sprawno[ciowych, w ktrych nie uczestniczyB z wa|nych powodw osobistych, rodzinnych lub zdrowotnych, nie uzyskuje |adnego postpu w kolejnych prbach sprawno[ciowych, np. w cigu roku szkolnego, nigdy nie podejmuje indywidualnego programu treningowego w celu poprawy wyniku w danej prbie sprawno[ci fizycznej; d) aktywno[ci fizycznej: zalicza wszystkie sprawdziany umiejtno[ci ruchowych z bardzo ra|cymi bBdami technicznymi lub taktycznymi, wykonuje wiczenia zawsze niezgodnie z przepisami lub zasadami obowizujcymi w konkurencjach indywidualnych lub zespoBowych. nie potrafi wykonywa wiczeD nawet o bardzo niskim stopniu trudno[ci, wykonuje zadania ruchowe maBo efektownie i zawsze maBo efektywnie, np. nie trafia do bramki, nie rzuca celnie do kosza, nie potrafi zastosowa opanowanych umiejtno[ci ruchowych w czasie gry wBa[ciwej lub szkolnej, stopieD opanowania umiejtno[ci ruchowych przez ucznia nie wpBywa na wyniki dru|yn szkolnych w zawodach i rozgrywkach r|nych szczebli; e) wiadomo[ci: zalicza sprawdziany pisemne i testy na ocen niedostateczn, stosuje niektre przepisy i zasady sportw indywidualnych oraz zespoBowych, ktre byBy nauczane w trakcie zaj wychowania fizycznego, posiada niedostateczn wiedz na temat rozwoju fizycznego i motorycznego, wykazuje si niedostatecznym zakresem wiedzy nt. bie|cych wydarzeD sportowych w [rodowisku lokalnym i kraju. Postanowienia koDcowe 1. Zwolnienia lekarskie nie powoduj obni|enia oceny za nieodpowiedni postaw ucznia, kompetencje spoBeczne oraz systematyczny udziaB w lekcjach. 2. Wszystkie oceny czstkowe podlegaj poprawie w terminie uzgodnionym z nauczycielem. 3. UczeD ma prawo wykonania danego wiczenia stosownie do swoich mo|liwo[ci, np. obni|ona wysoko[ przyrzdu. 4. Po dBu|szej absencji chorobowej lub innej zwizanej, np. z sytuacj rodzinn, uczeD nie ma obowizku zaliczenia programu, ktry byB realizowany w tym okresie. 5. Sytuacja wymieniona w punkcie 4 nie powoduje obni|enia oceny. OpracowaB: PrzemysBaw Wrbel }}~~6882\^`&:Ј $ & Fa$gd@ $ & Fa$gdO+gdpgd- $ & Fa$gdO+dZ\^`tv "TVHJ‘ڑdf8:<Bp<>̔Δƕޕln>ͮծծծծծծծծ~hh-5CJaJh=5CJaJhhJMCJaJh-CJaJhJMCJaJhh-CJaJhp5CJaJhh=CJaJhpCJaJh=CJaJhFeCJaJhO+CJaJhhpCJaJhCWCJaJ1tv0"TV̐ڑf:<>@Bpr<> $ & Fa$gd@ $ & Fa$gd@gd- $ & Fa$gd@>̔ΔLƕʗ><JLRĞ $ & Fa$gd@ $ & Fa$gd@ $ & Fa$gd@$a$gd@ $ & Fa$gd@gd->T(JLҚԚ0pRhĞȞ8LpprbZ~Ƨ<J\r26PRV24hh-5CJaJh}"5CJaJh}"CJaJhCWCJaJhCJaJhh-CJaJhJMCJaJIĞ8nؠpṛ~LHƨx $ & Fa$gd@ $ & Fa$gd@gd-$a$gd@ $ & Fa$gd@f\26PRа & F!gd@$a$gd@ & F gd@gd@ & Fgd@gd-z NȻʻ&(м $ & F$a$gd@ $ & F#a$gd@gd- & F"gd@Ȼ&( Lr&(VX~.02RTVXhhceZCJaJhceZCJaJhEXCJaJh!dCJaJhCJaJhh-CJaJh@CJaJ1"|r4&(VX~.0 $ & F'a$gd@$a$gd@ $ & F&a$gd@ $ & F%a$gd@gd- RT$a$gd@ 1h. A!"#$%D@D NormalnyCJ_HaJmHsHtHJAJ Domy[lna czcionka akapituPiP  Standardowy4 l4a ,k, Bez listy lUQRde oVW9}  vw   > U c L B y   g h 6 UVS"&rs O3.n.J` rnou !01s;}*e> ? ~ 9!!Q"""####'$e$%_%%%&&Q&R&&:'x''Q((( ) )@))):*f*g*h*}*~***)+*++,Z,,f---".#.}.~...>/{//V0001111112u22/3J3344W4X44B5z55R666 7 7H778888888899H9I9999"::;@;;;;<<c<d<<<"=_== >D>~>>N?????>@@&AVAqAAA!B"BBCECCDDDDDEEEE'F]F^F_F`FaFbFcF{F}FFF G GJGGG$HBHHHImInIIII2JrJJ#KKKSLLLLLJMM2NNNNN.OOOkPPRQSQbQcQQR2R|RRRR SSSSSShTiT U UMUNUOUnU00000000000 0  0  0  0 0  0 00000( 0( 0) 0) 0) 0) 0* 0* 08+ 0000 0 0 000 0 0  0 0 00  0  0 0 0 0 00000 00 00 0x 0x0x0x0x0x000x 0 0x 0x 0 0x 0x 0x 0x0x0x0x 0 0 0 0 0 0 00x 0x 0x0x0x0x0 0x 0x 0x 0 0x 0x0x00x 0 0x 0x 0x 0x 00x0x0 0 0 0 00x0x0x0x0x0x0 0 0x 0x 0x0x0x 0x 0 0x 0x0x0x0x 0x 0 0  0 0 0 0X 0H 0 0x0x0x 0x 0x 0x 0 0x 0x 0x000 0 0 0  0x 0  0x0 00 0  0x 0 00x0(0x0x0x0x0x00 0x 0x 0 0x 0x 0 0x 0x00x0x 0 0x 0x 0 0x 0x 0x 0x 0000x0x0x 0x 0x 0x 0 0x 0x 0x00x0x 0x 0x 0x 0 0x 0x0x0x0 0 0  0  0 080x0x0x0x0x00x0x0x 0 0x0x 0  0x 0 0  0 0  0 0 0x00 0 0` 0P 0P 0 0 0 0h0X 0X 080x0x0x 0x 0x 0x 0 0x 0x0x0x0x 0  0x 0  0x 0  0x000x 0x 0 0 0 0 0 0@0x0x0x0x0x0x00x0x0x0x! 0x! 0x! 0x! 0x0x" 0" 0 " 0 " 0 0 0x0@# 0x# 0# 0`# 0P# 0P# 0# 0# 0x# 0x0H0x0x$ 0x$ 0x$ 0x$ 0x00x0x% 0x% 0% 0x% 0x% 0x% 0x0x00x& 0x& 00x' 0x' 000x0x0x00P0x0x0x0x0x0x00x0x04-Gd>/369hkofv&3z?HW}>Ğ 024578:;gijlmnpq18@0(  B S  ?nUCPor WX9@} ' wx   > E U ^ c l L S B I  & h o 6>VZSa")&.st  OU3:.3x.6&JQ`g r{%opu|sv@Q*0eh? @ ~  9!A!!!Q"V"""""####'$/$e$m$% %_%g%%%%%&&R&Y&&&:'A'x''''Q(X((( ))@)G))))*E*O****+.+++,,,Z,`,,,f-i-----#.$.~...../>/A/{/~///V0[0000011111292u2x223/323J3M33344X4_444B5I5z5555R6Y66677H7O7778899I9O9999999":(::: ;;@;C;;;;;;;< <d<e<<<<<"=%=_=b===>!>D>H>>>?4?N?Q?????>@A@@@&A)AVAYAqAvAAA"B)BBBC CECMCCCD%DDDDDEEEEEEEE3F=FFF GGJGPGGGGG.H9HBHEHHHHHI$InIoIIIII2J5JrJuJJJ#K&KKKKKSLVLLLLLJMMMMM2N7NNNNN.O6OOOOOkPnPPPSQTQcQjQQQ&R0R2R9R|RRRRnU> U  J`%%/3J399>>VAqAEE.HBHNNSQcQ&R2ROUkUnUnU+rYf>{zCd_X%84 /zCJؽZ_ML`N6{~6D;_bQ(_v D7 ^a!Dh %(.0Dpj):(o)jb*6a+dl/ZX 52LC:&"C6qEP:PGDDIƣDW|M8 )\sNhΫSQE/V,[VY%PC[f)wb\'b~^P3a/i'aH'bke+=?Lin6vl/Bn\6q|F[q.ʚAqw h^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh ^`o(hH.h^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHhhh^h`OJQJo(hHh88^8`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh  ^ `OJQJ^Jo(hHohxx^x`OJQJo(hHhHH^H`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh  ^ `OJQJo(hHh[[^[`OJQJ^Jo(hHoh++^+`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohpp^p`OJQJo(hHh@ @ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohPP^P`OJQJo(hH+jb*Aq{zC"C_MrYf\sNCJW|Ma+/Bnke~6l/[VYNa!6vl?LiX%(D7_v 52wb\C[_bPGCSQDpj)qE'bV /o)[qqb~^ %DIa'a++b6 @'.%a*O+-=:=4GJM)UCWEXceZFeYlep/k!dT{|#/}"RnU@ %)*lU@@ @ @@@@@@&@.@8@D@R@Z@xUnknownG:Ax Times New Roman5Symbol3& :Cx Arial?5 :Cx Courier New;Wingdings"1X'D:G4 8I+4 8I+!4AUAU2QKX ?6 L SZCZEGAOWE KRYTERIA OCENY SEMESTRALNEJ LUB ROCZNEJ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGOPRZEMEKW-F+                           ! " # $ % & ' ( ) * Oh+'0 $4 @L h t P SZCZEGӣOWE KRYTERIA OCENY SEMESTRALNEJ LUB ROCZNEJ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGOPRZEMEKNormalW-F22Microsoft Word 10.0@r[!@ b@0}4 8I՜.+,0< hp   WRBEL.COM.+AU M SZCZEGӣOWE KRYTERIA OCENY SEMESTRALNEJ LUB ROCZNEJ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrtuvwxyz{|}~Root Entry FF.1TablesWordDocument"SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObjj  FDokument Microsoft Word MSWordDocWord.Document.89q